Regulamin konsultacji on-line:
1. Decydując się na konsultacje on-line zgadzasz się na wszystkie poniższe punkty tego regulaminu.
2. Konsultacja on-line odbywa się za pośrednictwem aplikacji Whatsaap – nie innej. Więc proszę ściągnij ją od razu jak tylko umówisz spotkanie, bo wysyłam na nią wiadomośc potwierdzającą konsultację i od tej pory kontaktujemy się właśnie przez nią! (Nie będę Cię szukać po internecie, na facebooku, instagramie, tiktoku, wypisywać maili, że miałeś/aś ściągnąć aplikację! Wysyłam tylko jedną wiadomość przez whatsaap na numer który podałeś podczas rezerwacji wizyty)
3. Konsultacja on-line trwa 50 minut
4. Spóźnienie z Twojej strony nie wydłuża czasu konsultacji, spóźnienie z mojej strony wydłuża czas konsultacji lub proponuje nowy termin.
5. Pierwszorazowe spotkanie/termin nie ulega jego przełożeniu! Dlatego dokładnie zastanów się czy termin na który się zapisujesz NA 100% Ci odpowiada!
6. Jeżeli rezygnujesz z pierwszorazowego spotkania wcześniej niż 24h przed jej rozpoczęciem, środki są zwracane w wysokości 50%
7. Jeśli opłaciłeś konsultację, a o niej zapomniałeś i nie poinformowałeś mnie wcześniej na 24h przed jej rozpoczęciem, środki nie są zwracane w 100%.
8. Jeżeli termin konsultacji jest umówiony na sobotę i chcesz go przełożyć to nowy przełożony termin ustalamy wspólnie na dni robocze – od poniedziałku do piątku. TERMINÓW SOBOTNICH nie przekładam na inną sobotę!
9. Przekładanie terminu! Konsultacje przekładamy TYLKO I WYŁĄCZNIE w nagłych sytuacjach – choroba, wypadek, pobyt w szpitalu itp. Darmowe jest jedno przełożenie jednego terminu np. Jeśli wizyta ma być 01.06.2023 i przekładamy ją wspólnie na 08.06.2023 i ten termin, dzień czy dwa przed chcesz znowu przełożyć, musisz zarezerwować i opłacić nową wizytę!
10. Jeśli z przyczyn prywatnych/zdrowotnych będę musiała odwołać konsultację, zaproponuję jak
najszybszy możliwy nowy termin. 11. Współpracuję z młodzieżą od 15 roku życia i z osobami dorosłymi.
12. Jeśli konsultacja ma dotyczyć Twojego dziecka, pierwsze spotkanie odbywa się TYLKO I WYŁĄCZNIE Z RODZICEM/OPIEKUNEM PRAWNYM, dopiero następne drugie lub trzecie (w zależności od potrzeb, trudności, problemu) z dzieckiem.
13. Jeśli w trakcie konsultacji zauważę, że jesteś pod wpływem środków psychoaktywnych (narkotyki, alkohol, bądź inne) mogę zakończyć konsultację bez zwrotów kosztów.
14. Dobry sprzęt i dostęp do stałego łącza internetowego to wymóg, bez tego nie uda nam się połączyć. Jeśli z mojej strony zdarzyłoby się, że internet szwankuje zaproponuję Ci nowy darmowy termin.
15. Jeśli zdecydujesz się na współpracę ze mną – będziesz zawsze mógł do mnie napisać, a ja jak tylko będę miała wolną chwilę odpiszę, nagram się, ale nie zostawię Cię samemu sobie. (wyjątkiem są weekendy (choć wtedy też staram się reagować) i noce kiedy śpię! Pamiętaj, że nie zawsze jestem w stanie odebrać telefonu i być na „JUŻ” – mogę w tym czasie mieć innego pacjenta, pracę w szpitalu lub inne prywatne rzeczy. 16. Jeśli w trakcie rozmowy lub po niej stwierdzę, że występuje zagrożenie zdrowia lub życia Twoje, Moje lub innych osób trzecich jestem zmuszona zgłosić sprawę na policję lub zgłosić sprawę do odpowiednich służb. 17. Jeśli w trakcie naszego spotkania (1-3) stwierdzę, że sytuacja, trudność, problem z którym się do mnie zgłosiłeś nie leży w moich kompetencjach lub lepszym rozwiązaniem będzie dla Ciebie psychoterapia – powiem o tym 18. Wszystkie informacje, którymi się ze mną dzielisz zostają między mną, a tobą (no chyba, że istnieje zagrożenie zdrowia i życia tak jak pisałam w punkcie 12)
2. Konsultacja on-line odbywa się za pośrednictwem aplikacji Whatsaap – nie innej. Więc proszę ściągnij ją od razu jak tylko umówisz spotkanie, bo wysyłam na nią wiadomośc potwierdzającą konsultację i od tej pory kontaktujemy się właśnie przez nią! (Nie będę Cię szukać po internecie, na facebooku, instagramie, tiktoku, wypisywać maili, że miałeś/aś ściągnąć aplikację! Wysyłam tylko jedną wiadomość przez whatsaap na numer który podałeś podczas rezerwacji wizyty)
3. Konsultacja on-line trwa 50 minut
4. Spóźnienie z Twojej strony nie wydłuża czasu konsultacji, spóźnienie z mojej strony wydłuża czas konsultacji lub proponuje nowy termin.
5. Pierwszorazowe spotkanie/termin nie ulega jego przełożeniu! Dlatego dokładnie zastanów się czy termin na który się zapisujesz NA 100% Ci odpowiada!
6. Jeżeli rezygnujesz z pierwszorazowego spotkania wcześniej niż 24h przed jej rozpoczęciem, środki są zwracane w wysokości 50%
7. Jeśli opłaciłeś konsultację, a o niej zapomniałeś i nie poinformowałeś mnie wcześniej na 24h przed jej rozpoczęciem, środki nie są zwracane w 100%.
8. Jeżeli termin konsultacji jest umówiony na sobotę i chcesz go przełożyć to nowy przełożony termin ustalamy wspólnie na dni robocze – od poniedziałku do piątku. TERMINÓW SOBOTNICH nie przekładam na inną sobotę!
9. Przekładanie terminu! Konsultacje przekładamy TYLKO I WYŁĄCZNIE w nagłych sytuacjach – choroba, wypadek, pobyt w szpitalu itp. Darmowe jest jedno przełożenie jednego terminu np. Jeśli wizyta ma być 01.06.2023 i przekładamy ją wspólnie na 08.06.2023 i ten termin, dzień czy dwa przed chcesz znowu przełożyć, musisz zarezerwować i opłacić nową wizytę!
10. Jeśli z przyczyn prywatnych/zdrowotnych będę musiała odwołać konsultację, zaproponuję jak
najszybszy możliwy nowy termin. 11. Współpracuję z młodzieżą od 15 roku życia i z osobami dorosłymi.
12. Jeśli konsultacja ma dotyczyć Twojego dziecka, pierwsze spotkanie odbywa się TYLKO I WYŁĄCZNIE Z RODZICEM/OPIEKUNEM PRAWNYM, dopiero następne drugie lub trzecie (w zależności od potrzeb, trudności, problemu) z dzieckiem.
13. Jeśli w trakcie konsultacji zauważę, że jesteś pod wpływem środków psychoaktywnych (narkotyki, alkohol, bądź inne) mogę zakończyć konsultację bez zwrotów kosztów.
14. Dobry sprzęt i dostęp do stałego łącza internetowego to wymóg, bez tego nie uda nam się połączyć. Jeśli z mojej strony zdarzyłoby się, że internet szwankuje zaproponuję Ci nowy darmowy termin.
15. Jeśli zdecydujesz się na współpracę ze mną – będziesz zawsze mógł do mnie napisać, a ja jak tylko będę miała wolną chwilę odpiszę, nagram się, ale nie zostawię Cię samemu sobie. (wyjątkiem są weekendy (choć wtedy też staram się reagować) i noce kiedy śpię! Pamiętaj, że nie zawsze jestem w stanie odebrać telefonu i być na „JUŻ” – mogę w tym czasie mieć innego pacjenta, pracę w szpitalu lub inne prywatne rzeczy. 16. Jeśli w trakcie rozmowy lub po niej stwierdzę, że występuje zagrożenie zdrowia lub życia Twoje, Moje lub innych osób trzecich jestem zmuszona zgłosić sprawę na policję lub zgłosić sprawę do odpowiednich służb. 17. Jeśli w trakcie naszego spotkania (1-3) stwierdzę, że sytuacja, trudność, problem z którym się do mnie zgłosiłeś nie leży w moich kompetencjach lub lepszym rozwiązaniem będzie dla Ciebie psychoterapia – powiem o tym 18. Wszystkie informacje, którymi się ze mną dzielisz zostają między mną, a tobą (no chyba, że istnieje zagrożenie zdrowia i życia tak jak pisałam w punkcie 12)